People of AROBS – Echipa IT Support

Faceți cunoștință cu People of AROBS – echipa IT Support.

Cei care rezolvă toate “micile” probleme tehnice, înainte ca acestea să devină reale urgențe. Știm cu toții că nu e tocmai o problemă nesemnificativă când nu avem acces la email și trebuie să trimitem un mesaj unui client.

Mai mult de atât, provocați zilnic de timpurile pe care le trăim, am conștientizat cu toții cât de important este rolul fiecăruia într-o companie de software development. Pentru că am creat o cultură bottom-up, bazată pe un spațiu de implicare și creștere, am decis că este timpul să punem lumina reflectoarelor pe și pe cei care lucrează în spatele cortinei companiei. Primele informații din culise le-am aflat de la colegii din departamentul IT Support.

“Dacă ar fi să facem o analogie, favorita mea este aceasta – când aprindem lumina într-o încăpere, doar atingem un întrerupător și se face lumină. Dar în spatele acestui simplu lucru e un întreg proces – este electricitate oferită de o centrală electrică, unde sute de oameni lucrează 24/7 să se asigure că totul merge bine. Așa se întâmplă și cu departamentul nostru. În majoritatea timpului, oamenii nu realizează că în spatele celor mai simple lucruri, precum un email, stau eforturi pentru a oferi acel serviciu.” – Adrian Hădărean, Manager Departament IT Support.

Ne-am dorit să aflăm mai multe despre provocările zilnice cu care se confruntă, care a  fost traiectoria carierei lor și cum văd viitorul după un an diferit și dificil.

Citește mai jos ce ne-au spus colegii.

IT Support

Romeo A., Network Security Engineer

Romeo A., Network Security Engineer “M-am alăturat echipei AROBS acum 5 ani, inițial pe un post de IT Support. Dar cu încrederea și suportul echipei, plus oportunitatea, am devenit Network Security Engineer. Din acel moment, interacțiunea cu oamenii, conexiunile pe care le-am creat în acest mediu profesional, cât și pasiunea pentru IT și Securitatea Informației, îmi oferă set-up-ul perfect pentru dezvoltare. Oamenii din Departamentul IT au de obicei un spectru larg de cunoștințe și atribuții, care implică atât dezvoltarea de produse IT cât și să ofere suport administrativ. Cu alte cuvinte, ei sunt cei care se asigură că sistemele de securitate și toate serviciile IT ale companiei merg ca la carte 24/24. Dacă ne-am sista activitatea pentru o singură zi, toate cele menționate cât și cele conexe, ar claca. Ceea ce ar afecta funcționalitatea organizației. Cele mai mari provocări în munca mea sunt adaptarea la situații, probleme, proiecte la care nu am mai lucrat anterior, să gestionez, coordonez și să obțin cele mai bune rezultate in cel mai scurt timp posibil. Dincolo de acestea, proiectul meu favorit, să spun așa, a fost cel organizat cu sprijinul AROBS, în care am avut rolul de tutore pentru persoane în vârstă, pe care i-am învățat să utilizeze un computer.”

IT Support

Monica J., IT Technician

„Acum un an și jumătate, luam un nou start, într-un oraș nou, cu un job nou. Dar cu răbdare, învățare și suportul echipei mele, am reușit să ajung într-un punct unde azi pot spune că aș putea face față oricărei provocări.dar ce este mai important decât asta, este faptul că fac cea ce-mi place. Integrarea mea în companie s-a făcut foarte rapid, mulțumită colegilor mei. Oamenii, diversitatea și provocările profesionale sunt cele mai importante atribute ale muncii pe care eu o caut și pe care le-am găsit aici. Consider Departamentul IT un layer important pentru buna funcționare a unei companii. E suficient ca un serviciu să înceteze să funcționeze și lucrurile pot scăpa rapid de sub control. Să fiu sinceră, cea mai mare provocare a mea a fost să lucrez într-un mediu unde nu activează foarte multe femei. În alte cuvinte, fiecare zi e o provocare. Nu este o zi ca și cealaltă în Departamentul IT. Planurile mele pentru anul ce vine este să continui să fac ce-mi place și să evoluez și mai mult în departamentul IT. Un plan care este deja în progres. Sper ca 2021 să fie un an mai bun din toate aspectele și sperăm să revenim la o anumită normalitate.”

IT Support

Cristian S., Network Administrator

“Pentru mine totul a început ca o pasiune și din 2013, pe baza recomandării unui coleg, am început să-mi aduc contribuția în Departamentul de IT din AROBS. Cred că unul dintre cele mai importante aspecte din munca mea zilnică este că întâmpinăm mereu situații noi, ceea ce-ți oferă o mare satisfacție în momentul în care reușești să le rezolvi cu succes și să vezi rezultatele muncii tale. În contextul actual, luând în considerare evoluția și viteza tehnologiei, lipsa unui departament IT ar expune o companie la nenumărate riscuri și ar încetini progresul acesteia. Cred că cea mai mare provocare a unui membru din departamentul nostru este să dai tot ce-I mai bun în fiecare zi, să menții o calitate a muncii ridicată, în timp ce totodată ții pasul cu evoluția tehnologiei. Profesional, 2020 a fost probabil cel mai provocator an de până acum. A fost nevoie să facem față unei multitudini de schimbări, dar am avut și satisfacții, pentru că am reușit să ne adaptăm pe parcurs și să păstrăm totul funcțional.”

IT Support

Iacob B., Application Support Specialist

”Am venit în AROBS chiar după ce am terminat facultatea, în 2016, când căutam intens un loc de muncă în domeniul meu. Drumul meu în companie în acești patru ani, a fost ascendent, din punct de vedere profesional. Începând de la o poziție de Suport Tehnic, după doi ani am avansat la Application Support Specialist. Îmi place că am mereu provocări tehnice care mă ajută să evoluez profesional și personal, dar cel mai important este că am libertatea să experimentez și să învăț lucruri noi. Cred că absența unui Departament IT în zilele noastre, pentru o companie care are activitatea de bază în online, n-ar trebui să constituie nici măcar o ipoteză. Deși activitatea departamentului nu este mereu vizibilă sau tangibilă, este vitală pentru buna funcționare a companiei. În final, cea mai mare provocare este să fi într-o dinamică zilnică și să te poți adapta unor situații imprevizibile.”

Fiecare organizație este un sistem complex care cere o conexiune între departamentele sale.

Așa cum nouă ne place să spunem – fiecare este o piesă importantă din puzzle.

De aceea #WeWontStop cu interviurile noastre!

Stați aproape să cunoașteți și alți colegi, prin articolele viitoare ale campaniei noastre People of AROBS.

Dacă până aici te-am convins și vrei să ne recomanzi unui prieten/ă, ne-am bucura să o faci.

Citește cele mai noi postări de blog

Recomandă AROBS unui prieten

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Urmărește-ne pe social media