Am început dezvoltarea de produse pentru România încă din 2003, iar, începând cu 2018 am mărit portofoliul nostru prin achiziția unor companii și aplicații de management de flotă, management de resurse umane și optimizarea afacerilor.
AROBS a învățat pas cu pas și din greșeli de ce instrumente are orice companie nevoie, pentru a asigura stabilitatea și creșterea continuă. Am crescut în mediul românesc de business, așa că știm foarte bine de ce anume are nevoie o afacere din România pentru a depăși momentele de cumpănă și să prospere.
Compania a pornit la drum în 1998, inițial oferind servicii de software development și IT Outsourcing pentru parteneri externi, dar, în scurt timp, expertiza câștigată prin aceste proiecte internaționale a fost transformată în produse pentru digitalizarea companiilor din România.
AROBS propune astăzi pachetul de produse software care poate sprijini orice companie, din industrii variate, în eforturile de digitalizare, eficientizare și flexibilizare:
- management de flotă prin TrackGPS, SASFleet și Fleet4Share;
- optimizarea afacerilor prin OptimallSFA, Softmanager și AROBS;
- digitalizarea încasărilor afacerilor printr-un POS mobil, MonePOS;
- managementul resurselor umane prin TrueHR, dp-payroll și TheHours;
- suport IT prin departamentul intern de IT al AROBS;
- proiecte out-of-the-box
Trimite-ne datele tale, în formularul de mai jos, și vei primi un email cu link de descărcare a ghidului AROBS360°, care cuprinde prezentarea tuturor beneficiilor financiare și nu numai, pe care le poți obține folosind produsele AROBS.